TheSopranos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sallama vergi no ile ödeterek reklam açıyordum. Vergi kesmesin diye. X bankasına bağlı kartım ile ödemesini yapıyordum yaklaşık 5-6 bin ödeme yapıldı. ve bugün banka hesabıma girmeye çalıştığımda bloke olmuştu. vergi ödetmediğim için mi bloke geldi? daha önce başına gelen var mı? hesabımda yüklü miktarda para kaldı bunu geri alabilcek miyim? yanıtlayan herkese teşekkürler.
bankaya gidip blokeyi kaldırabilirsin