• 11-12-2020, 00:36:05
    #1
    Selam herkese
    Bu aralar gündemde olan sosyal medya yasasıyla şirketlerden istenilen temsilci atanmasına Facebook henüz bir cevap vermedi.
    Bu sebeple Facebooka yaptırım uygulanacağı ve Türkiyede kısıtlanacağı konuşuluyor. Görüşlerinizi veya varsa bilen birinden sizce ne olur cevabını alabilirmiyiz. Buradaki çoğu kişi ekmeğini dijital reklamcılıktan çıkarıyor bizi ne bekliyor merak ediyorum.
  • 11-12-2020, 00:39:24
    #2
    VPN im hazırda beklemekte.
  • 11-12-2020, 00:46:51
    #4
    Facebook ve twitter temsilci atamıcak
  • 11-12-2020, 01:10:28
    #5
    Hocam Facebook kapatamazlar inan bana Halk seferber olur ülkede kaos çıkar 😄
  • 11-12-2020, 01:10:57
    #6
    facebook kullanan kaldımı ya en son 2010 yıllarında aktiftim
  • 11-12-2020, 01:29:51
    #7
    ekonomi süper birde belki yüz binlerce insanın ekmek kazandığı sosyal ağlar mı kapatacaklar herkes sosyal medya reklam çıkanlar 1 gün boyunca sosyal medyada reklam çıksa kapatmaya karşıyız diye olay bitter, ha bir şey kapatmak istiyorsa bakanlık tik tok kapatsın gençleri aileleri parçaladı yedi bitirdi kimse tik tok u umursamıyor mesel bence siyasi başka bir şey değil

    bu millet Ktunnel, Vtunnel, Dtunnel kullanan bir millet vpn mi kullanmıyacak