Selam herkese
Bu aralar gündemde olan sosyal medya yasasıyla şirketlerden istenilen temsilci atanmasına Facebook henüz bir cevap vermedi.
Bu sebeple Facebooka yaptırım uygulanacağı ve Türkiyede kısıtlanacağı konuşuluyor. Görüşlerinizi veya varsa bilen birinden sizce ne olur cevabını alabilirmiyiz. Buradaki çoğu kişi ekmeğini dijital reklamcılıktan çıkarıyor bizi ne bekliyor merak ediyorum.