• 01-10-2020, 12:47:06
    #1
    Arkadaşlar yaklasik 40bin tl civarı facebook reklama yatırıp sayfa kasıyorum suan daha 5bin tl gibi bi reklam çıktım sosyal medya yasası gündeme girince biraz korktum acikcasi Facebook temsilci açar mi sizce paralar sonra çöp olmasın :/
  • 01-10-2020, 12:49:39
    #2
    niye çöp olsun ki?
  • 01-10-2020, 12:49:56
    #3
    Hocam benim anladığım şu önceden sosyal medya kapanırsa millet ayaklanır muhabbeti olurdu

    şimdi devlet eli baya güçlü şayet vergi alıp bu aldığı vergiyle de vatandaşın sırtından vergi yükü kaldırırsa

    şayet ofis açıp vergi vermeyen şirketlere yasaklar bunu medya yoluyla bunlar bizim ülkemizden vergi kaçırıyor diye haberler olursa

    ve örnek olarak facebook yasaklarsa hiç bir çıkmaz yani halkta filan tepki olmaz

    örneğin google merchant reklamlarının bir kısmı yasaklandı google aramalarında e-ticaret reklamları çıkmıyor

    booking

    wikipedia

    bunlarda yasaklandı ama sonra wikipedia açıldı
  • 01-10-2020, 12:55:25
    #4
    SayfaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niye çöp olsun ki?
    Yasaklanirsa hocam o reklam para yatırıp geri dönüş alamassam ondan korkuyorum
  • 01-10-2020, 12:56:02
    #5
    facebook sayfassı yerine 50bin tlye instagram yapsanız daha iyi değil mi hocam?
    (ayrıca facebook TR de kalır)
  • 01-10-2020, 12:56:18
    #6
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benim anladığım şu önceden sosyal medya kapanırsa millet ayaklanır muhabbeti olurdu

    şimdi devlet eli baya güçlü şayet vergi alıp bu aldığı vergiyle de vatandaşın sırtından vergi yükü kaldırırsa

    şayet ofis açıp vergi vermeyen şirketlere yasaklar bunu medya yoluyla bunlar bizim ülkemizden vergi kaçırıyor diye haberler olursa

    ve örnek olarak facebook yasaklarsa hiç bir çıkmaz yani halkta filan tepki olmaz

    örneğin google merchant reklamlarının bir kısmı yasaklandı google aramalarında e-ticaret reklamları çıkmıyor

    booking

    wikipedia

    bunlarda yasaklandı ama sonra wikipedia açıldı
    Yani ne olur hocam yolun başındayken vaz mi geçeyim yoksa devam edeyim mi
  • 01-10-2020, 12:56:43
    #7
    ahmetsen10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasaklanirsa hocam o reklam para yatırıp geri dönüş alamassam ondan korkuyorum
    Facebook Türkiye genelinde 8 ofis açmaya karar verdi. Facebook'un Türkiye'de açacağı İstanbul merkezli ilk ofisi 13 Ocak'ta Bursa'da açılacak. Korkmanıza gerek yok

    bkz: https://www.milliyet.com.tr/teknoloj...aciyor-6117496
  • 01-10-2020, 12:56:58
    #8
    mrduck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    facebook sayfassı yerine 50bin tlye instagram yapsanız daha iyi değil mi hocam?
    (ayrıca facebook TR de kalır)
    Daha önce 20bin kadar yatirdim biri kapandı biri aldığım hesaplarin yarısı bot çıktı gerek yok hocam facebook daha iyi benim için
  • 01-10-2020, 13:00:10
    #9
    ahmetsen10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce 20bin kadar yatirdim biri kapandı biri aldığım hesaplarin yarısı bot çıktı gerek yok hocam facebook daha iyi benim için

    Bundan sonra devletimiz daha iyi müdahale edebilir şayet örneğin facebook terör örgütü veya ülke toplumuna zarar verecek bir halde anında ceza daha sonra kapanmalara aruz kalabilir tabi kapanma en son olur ilk başta yüklü paralar ister facebook çıkarlarını karşılamıyorsa kapanma cezasını alır

    yani nasıl bir iş yeri zarar ediyorsa kapanmaya mahkumdur buda onun gibi bir şey ama kapanma en son olur