Hocam benim anladığım şu önceden sosyal medya kapanırsa millet ayaklanır muhabbeti olurdu
şimdi devlet eli baya güçlü şayet vergi alıp bu aldığı vergiyle de vatandaşın sırtından vergi yükü kaldırırsa
şayet ofis açıp vergi vermeyen şirketlere yasaklar bunu medya yoluyla bunlar bizim ülkemizden vergi kaçırıyor diye haberler olursa
ve örnek olarak facebook yasaklarsa hiç bir çıkmaz yani halkta filan tepki olmaz
örneğin google merchant reklamlarının bir kısmı yasaklandı google aramalarında e-ticaret reklamları çıkmıyor
booking
wikipedia
bunlarda yasaklandı ama sonra wikipedia açıldı
Yani ne olur hocam yolun başındayken vaz mi geçeyim yoksa devam edeyim mi