Zamanında IBAN için fikir alışverişi yapmak için konu açtığımda. Bedavaya ekmek yok vs. vs. diyip konu baltadınız.
Konumuzu baltalayan arkadaşlar şimdi yardım yardım diye yanıp tutuşuyor. Bende şimdi söylüyorum; Kimseye bedavaya ekmek yok arkadaşlar.
Şuan kimse reklam açamıyor, açıyorum diyen olursa yalan söylüyordur diyenlerede itibar etmeyin. Biz yardım ve dayanışmayı seçmiştik fakat bazıları nankörlük etmişti.
Özete gelirsek, saatlerinizi, günlerinizi verin sizde bulursunuz.
NOT: pm atmayın lütfen
Facebook Reklam Taktiği
78
●7.669
- 16-03-2021, 20:24:30Şuan kimse reklam açamıyor diyor arkadaş ama sen ne diyorsun hocam?Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@TurkogluMedya; - 16-03-2021, 20:39:28Peki sen ne diyorsunBA7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin üyelikten eski hocam son mesajlaşma tarihi biraz hortlatma olmuş
- 16-03-2021, 20:40:55Üyeliği durdurulduSiz tek reklamcı kendinizi sanıyorsunuz hocam sanırım emin misiniz kimsenin reklam acamadığınaFizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-03-2021, 20:43:13şu son zamanlarda o söylenilenler tekerrür ediyor hocamRECEPCALISKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-03-2021, 20:45:21Padişahta sizsiniz, kralda. Aylar aylar önceki mesajımı alıntılanmadın ki sebep nedir? Açıyorsanda kendine, açmıyorsanda. Beni benden başka kimse alakadar etmiyor. Hayırlı işler.blackramm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin üyelikten eski hocam son mesajlaşma tarihi biraz hortlatma olmuş