Zamanında IBAN için fikir alışverişi yapmak için konu açtığımda. Bedavaya ekmek yok vs. vs. diyip konu baltadınız.

Konumuzu baltalayan arkadaşlar şimdi yardım yardım diye yanıp tutuşuyor. Bende şimdi söylüyorum; Kimseye bedavaya ekmek yok arkadaşlar.

Şuan kimse reklam açamıyor, açıyorum diyen olursa yalan söylüyordur diyenlerede itibar etmeyin. Biz yardım ve dayanışmayı seçmiştik fakat bazıları nankörlük etmişti.

Özete gelirsek, saatlerinizi, günlerinizi verin sizde bulursunuz.

NOT: pm atmayın lütfen