• 09-05-2020, 16:08:33
    #1
    1K Borcu Olan ve 3,5K Harcamış Reklam hesabı almak isteyenler Teklif olarka PM iletebilir.
    Konu baltalamayın lütfen.
    Kart ekleyip Borcu ödeyip fatura yükseltebilirsiniz.

  • 09-05-2020, 16:13:20
    #2
    pm alabilir miyim
  • 09-05-2020, 16:22:25
    #3
    akinaydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm alabilir miyim
    PM iletildi
  • 09-05-2020, 16:24:13
    #4
    Pm alabilir miyim ?
  • 09-05-2020, 16:28:06
    #5
    Hocam bilmediğimden soruyorum. Borçlu hesaplar değerli mi oluyor?
  • 09-05-2020, 16:48:05
    #6
    Geokomplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bilmediğimden soruyorum. Borçlu hesaplar değerli mi oluyor?
    Hocam faturayı ödeyip faturayı yükseltiyorsun reklam cıkıyorsun.
  • 09-05-2020, 17:54:42
    #7
    Pm alabilir miyim