1K Borcu Olan ve 3,5K Harcamış Reklam hesabı almak isteyenler Teklif olarka PM iletebilir.
Konu baltalamayın lütfen.
Kart ekleyip Borcu ödeyip fatura yükseltebilirsiniz.