• 17-03-2020, 15:06:36
    #1



    Facebook yeni tasarıma geçti!
    Yeni tasarımı bana göre çok güzel olmuş. Kendim tasarlamama gerek kalmadı











    YENİ TASARIM (gündüz modu)



  • 17-03-2020, 15:08:54
    #2
    Karanlık modu'da güzel
  • 17-03-2020, 15:08:56
    #3
    Sanki mobil cihaz arayüzü gibi yapmışlar, galiba desktop devri tamamen bitti 3-5 kişi kalmıştık
  • 17-03-2020, 15:10:10
    #4
    @KuleliAjans; ajanslar ve iş insanları kullanıyordu. Artık facebook var diyince çok eski demezler
  • 17-03-2020, 15:12:32
    #5
    bende hala eski versiyon bea
  • 17-03-2020, 15:12:44
    #6
    PREMIUM SEO
    Huzurevine döndüğünden ben 1 yıldır kullanmıyorum.
  • 17-03-2020, 15:13:30
    #7
    @esrefyasa; profil sekmesinin yanındaki oklu açılır menüden yeni tasarım olması lazım. veya tarayıcıyı ve hesabınızı kapatıp yeniden açın
  • 17-03-2020, 15:13:50
    #8
    Biz hala bekliyoruz betanın gelmesini

  • 17-03-2020, 15:16:06
    #9
    bayagıdır kullanmıyorum 30 tane arkadaşım vardı hepsi profilini dondurmuş