• 17-03-2020, 15:17:12
    #10
    @mehmetunlu; Ben beklemedim betayı tarayıcıyı açtım. Yeni facebook u denemek ister misin dedi. Tamam dedim. Sayfa yenilendi geldi yeni tasarım.



    @tunatun; bi ben kullanıyorum galiba
  • 17-03-2020, 15:19:55
    #11
    ayoft.com
    Üstteki fotoğrafta bir yere sansür atmayı unuttunuz sanırım hocam
  • 17-03-2020, 15:20:22
    #12
    bizde hala eski sürüm.
    nereden açılıyor bulamadım
  • 17-03-2020, 15:27:44
    #13
    @ahmetyigit; @EcLeL; Tr.link sağolsun, iyi ekmek alıyoruz oradan Başka türlü işim olmaz
  • 17-03-2020, 15:39:15
    #14
    Yeni değil ki bende 1 aydır bu şekilde . Ama tüm profillerde değil sırayla yavaş yavaş açıyorlar yakın zamanda herkeste aktif olacaktır.
  • 17-03-2020, 15:40:26
    #15
    @crazyboy14055; ben betaya filan katılmadım. galiba herkese bugün açıldı
  • 17-03-2020, 15:45:06
    #16
    Twitter ı andırdı bana

    Bi' bakayım dedim ama bende hala eski tasarım
  • 17-03-2020, 15:47:21
    #17
    @CagatayK; Tarayıcıdan ve hesaptan çıkıp bir daha girin
  • 17-03-2020, 15:49:10
    #18
    EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @CagatayK; Tarayıcıdan ve hesaptan çıkıp bir daha girin
    Diğer tarayıcılardan da denedim değişiklik yok.
    Muhtemelen yavaş yavaş değişiyor, bizim daha sıramız gelmemiş.