Facebook Yeni Tasarıma Geçti - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Facebook Yeni Tasarıma Geçti
17
●
674
R10.net
Sosyal Medya
Facebook
Facebook Yeni Tasarıma Geçti
1
2
17-03-2020, 15:17:12
#10
EnesCanturk
@
mehmetunlu
; Ben beklemedim betayı tarayıcıyı açtım. Yeni
facebook u denemek ister mis
in
dedi.
Tamam dedim
. Sayfa yenilendi geldi
yeni tasarım.
@
tunatun
; bi ben kullanıyorum galiba
17-03-2020, 15:19:55
#11
ahmetyigit
ayoft.com
Üstteki fotoğrafta bir yere sansür atmayı unuttunuz sanırım hocam
17-03-2020, 15:20:22
#12
esartpv
bizde hala eski sürüm.
nereden açılıyor bulamadım
17-03-2020, 15:27:44
#13
EnesCanturk
@
ahmetyigit
;
@
EcLeL
; Tr.link sağolsun, iyi ekmek alıyoruz oradan
Başka türlü işim olmaz
17-03-2020, 15:39:15
#14
Berker
Yeni değil ki bende 1 aydır bu şekilde . Ama tüm profillerde değil sırayla yavaş yavaş açıyorlar yakın zamanda herkeste aktif olacaktır.
17-03-2020, 15:40:26
#15
EnesCanturk
@
crazyboy14055
; ben betaya filan katılmadım. galiba herkese bugün açıldı
17-03-2020, 15:45:06
#16
CagatayK
Twitter ı andırdı bana
Bi' bakayım dedim ama bende hala eski tasarım
17-03-2020, 15:47:21
#17
EnesCanturk
@
CagatayK
; Tarayıcıdan ve hesaptan çıkıp bir daha girin
17-03-2020, 15:49:10
#18
CagatayK
EnesCanturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
CagatayK
; Tarayıcıdan ve hesaptan çıkıp bir daha girin
Diğer tarayıcılardan da denedim değişiklik yok.
Muhtemelen yavaş yavaş değişiyor, bizim daha sıramız gelmemiş.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler