• 15-03-2020, 00:49:23
    #1
    Forum kurallarına aykırı olmadığına emin olduğum bir konu neden silinir ?
    O kadar aykırı konu var iken acaba benim yaptığım daha absürt şey nedir. Faklı konular için (geçmişte) o kadar mail atmama rağmen cevap alamadığım ve alamayacağımı bile bile tekrar mail attım ancak çok ümitli değilim.

    Soru şu; Neden ? Bilmek hakkım / hakkımız değilmi ?
  • 15-03-2020, 00:50:11
    #2
    Hocam normalde silinen konular için neden silindiği mesaj olarak iletilir eminmisiniz?
  • 15-03-2020, 00:51:40
    #3
    mehmetunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam normalde silinen konular için neden silindiği mesaj olarak iletilir eminmisiniz?
    Maiilimi defalarca kontrol ettim ondan sonra konu açtım hocam
  • 15-03-2020, 00:51:53
    #4
    Bilgi verilmeden konu silinmiyor benim bildiğim.
  • 15-03-2020, 00:53:06
    #5
    mami74 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maiilimi defalarca kontrol ettim ondan sonra konu açtım hocam
    Mail değil hocam forumdan PM olarak iletilir.
  • 15-03-2020, 00:54:05
    #6
    Davay davay 🌹
    Ticari konu açmak için itraderiniz yeterli değildir. 10 adet itraderiniz olana kadar ticari konu açamazsınız. Kuralları okumadan konu açmayın lütfen.