Forum kurallarına aykırı olmadığına emin olduğum bir konu neden silinir ?
O kadar aykırı konu var iken acaba benim yaptığım daha absürt şey nedir. Faklı konular için (geçmişte) o kadar mail atmama rağmen cevap alamadığım ve alamayacağımı bile bile tekrar mail attım ancak çok ümitli değilim.
Soru şu; Neden ? Bilmek hakkım / hakkımız değilmi ?