• 04-01-2018, 19:05:37
    #28
    Üyeliği durduruldu
    0,29 ecpm berbat! hiç bu kadar kötü olduğunu görmedim, bu şekilde devam ederse farklı şirketler ile çalışacağım.



    Günlük 30$ dan aşağı kazanmazdım, şu anda çakıldı resmen.

  • 04-01-2018, 19:31:26
    #29
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    Durum resmen içler acısı umarım düzelir
  • 04-01-2018, 20:20:11
    #30
    ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0.08 oranlar için çalışılmaz zaten gerek bile yok.
    Kesınlıkle haklısın
  • 04-01-2018, 20:41:27
    #31
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    Yabancı forumları da takip ediyorum.İletişimde kalalım.
    Fb instant grubumuz: https://www.facebook.com/groups/204902480083617/
  • 04-01-2018, 20:58:55
    #32
    ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yabancı forumları da takip ediyorum.İletişimde kalalım.
    Fb instant grubumuz: https://www.facebook.com/groups/204902480083617/
    Birde sizde oldumu bılmıyorum erısımler dusmedı ama tıklanma sayısı dustu bende yenı yıla gırer gırmez. Eskıden 100K erısıme 10K tık alıyorsam suan 100K erısıme 5K tık alıyorum gıbı.
  • 04-01-2018, 21:02:32
    #33
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    Hocam Herkeste aynı sorun var.
  • 04-01-2018, 21:23:38
    #34
    ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Herkeste aynı sorun var.
    benım bu mesajımamı cevap verdınız ?

    Birde sizde oldumu bılmıyorum erısımler dusmedı ama tıklanma sayısı dustu bende yenı yıla gırer gırmez. Eskıden 100K erısıme 10K tık alıyorsam suan 100K erısıme 5K tık alıyorum gıbı.
  • 05-01-2018, 14:55:07
    #35
    LEGEND34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0,29 ecpm berbat! hiç bu kadar kötü olduğunu görmedim, bu şekilde devam ederse farklı şirketler ile çalışacağım.




    Günlük 30$ dan aşağı kazanmazdım, şu anda çakıldı resmen.

    Ay başından beri ecpmler aynı sizin gibi benimkiside çakıldı hocam ama düzelir ay ortalarına doğru diye umuyorum.
  • 05-01-2018, 15:17:28
    #36
    Üyeliği durduruldu
    ugurugurcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ay başından beri ecpmler aynı sizin gibi benimkiside çakıldı hocam ama düzelir ay ortalarına doğru diye umuyorum.
    Ay ortasına doğru düzeltikten sonra bir anlamı kalmıyor ki