0,29 ecpm berbat! hiç bu kadar kötü olduğunu görmedim, bu şekilde devam ederse farklı şirketler ile çalışacağım.
Günlük 30$ dan aşağı kazanmazdım, şu anda çakıldı resmen.
Ay başından beri ecpmler aynı sizin gibi benimkiside çakıldı hocam ama düzelir ay ortalarına doğru diye umuyorum.