LEGEND34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0,29 ecpm berbat! hiç bu kadar kötü olduğunu görmedim, bu şekilde devam ederse farklı şirketler ile çalışacağım.




Günlük 30$ dan aşağı kazanmazdım, şu anda çakıldı resmen.

Ay başından beri ecpmler aynı sizin gibi benimkiside çakıldı hocam ama düzelir ay ortalarına doğru diye umuyorum.