program kodlarından dolayı olabılır dilerseniz kullanmaya bilirsiniz
herhangi bir ithamda bulunmuyorum, antivirüs çalışmasına engel oluyor, bu iş için bir çözüm öneriniz var mı teknik olarak onu merak ediyorum. exeye tıklayınca direk karantinaya alıyor. (antivirüsü pasif bırakma haricinde)
İndirdim hocam çerez temizleme olayı güzel olmuş fikir olarak sunmuştum birşey sormak istiyorum hesaptan çıkış yaparken otomatik çerez temizliyormu yoksa butona basarakmı temizleme yapmalıyız.
İndirdim hocam çerez temizleme olayı güzel olmuş fikir olarak sunmuştum birşey sormak istiyorum hesaptan çıkış yaparken otomatik çerez temizliyormu yoksa butona basarakmı temizleme yapmalıyız.
onu eklemeyi unuttum butona basarsan fayda vardır v2.0.5 de eklerım aklımda kolay gelsin iyi geceler