program kodlarından dolayı olabılır dilerseniz kullanmaya bilirsiniz
herhangi bir ithamda bulunmuyorum, antivirüs çalışmasına engel oluyor, bu iş için bir çözüm öneriniz var mı teknik olarak onu merak ediyorum. exeye tıklayınca direk karantinaya alıyor. (antivirüsü pasif bırakma haricinde)