• 03-11-2017, 16:18:42
    #1
    Facebook Instant Articles den hiç ödeme alan var mı?
  • 03-11-2017, 16:27:19
    #2
    bende merak ediyorum ekim ayının gelirleride henüz belli olmadı ödeme raporları kısmı boş hala 100 dolarıda geçti
  • 05-11-2017, 17:19:21
    #3
    Tek70 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende merak ediyorum ekim ayının gelirleride henüz belli olmadı ödeme raporları kısmı boş hala 100 dolarıda geçti
    Vallahi ben şirket olma zorunluluğu getirmesinden korkuyorum. Diğer bir hesapta tax için belge yükle vs yükle diye sayfalar var.
  • 09-11-2017, 21:03:24
    #4
    zaValli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi ben şirket olma zorunluluğu getirmesinden korkuyorum. Diğer bir hesapta tax için belge yükle vs yükle diye sayfalar var.
    Ben 1 buçuk senedir ödeme alıyorum.
  • 09-11-2017, 22:25:07
    #5
    bdkck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 1 buçuk senedir ödeme alıyorum.
    Bu yeni çıkmadı mı ya 1,5 sene nasıl oluyor.
  • 09-11-2017, 23:05:54
    #6
    zaValli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yeni çıkmadı mı ya 1,5 sene nasıl oluyor.
    "Ben yeni öğrendim" demek istiyorsun sanırım? Mayıs 2015'te denemeleri başladı seçili sayfalar ve siteler ile, Nisan 2016'da herkesin kullanımına açıldı.
  • 09-11-2017, 23:07:35
    #7
    bdkck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Ben yeni öğrendim" demek istiyorsun sanırım? Mayıs 2015'te denemeleri başladı seçili sayfalar ve siteler ile, Nisan 2016'da herkesin kullanımına açıldı.
    Biz çok zayıfız ya Tamam hocam.
  • 10-11-2017, 15:11:30
    #8
    Geçen ay ödeme aldım.
  • 11-11-2017, 15:40:22
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bdkck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 1 buçuk senedir ödeme alıyorum.
    Dolar hesabı kullanmak gerekiyor değil mi hocam ?