zaValli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vallahi ben şirket olma zorunluluğu getirmesinden korkuyorum. Diğer bir hesapta tax için belge yükle vs yükle diye sayfalar var.
Ben 1 buçuk senedir ödeme alıyorum.