• 02-06-2017, 12:09:52
    #1
    Merhabalar, bundan 2-3 gün önce hesabım güvenlik gerekçesiyle kapatıldığı söylendi ve resim göndermemi istediler. Resimi gönderdim ancak bugün girdiğimde "Hesap Kapatıldı" yazıyor. Profil kişiseldi ve benim için manevi açıdan önemli bir profildi. Tüm tanıdıklar vs. içerisindeydi.

    Yardımcı olabilecek varsa gerçekten çok sevinirim, cuzi bir miktarda elimden geldiğince maddi karşılığınıda karşılamaya çalışırım. Gerçekten benim için çok önemli.

    Şimdiden teşekkür ediyorum,
    İyi forumlar.
  • 02-06-2017, 15:35:08
    #2
    merhaba hocam ,

    Giriş yapmaya çalıştıgınızda bu tür 1 yazımı çıkıyor http://prntscr.com/ff20dx

    yoksa bu şekildemi http://prntscr.com/ff213r

    ona göre size pm'den hesabınızın açılması için bilgileri paylaşayım.

    gecmiş olsun ayrica.
  • 02-06-2017, 16:27:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Thunderbolt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba hocam ,

    Giriş yapmaya çalıştıgınızda bu tür 1 yazımı çıkıyor http://prntscr.com/ff20dx

    yoksa bu şekildemi http://prntscr.com/ff213r

    ona göre size pm'den hesabınızın açılması için bilgileri paylaşayım.

    gecmiş olsun ayrica.

    yoksa bu şekildemi http://prntscr.com/ff213r


    Bende bu şekilde çıkmakta yardımcı olabilir misiniz ?
  • 02-06-2017, 16:35:29
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ELFYAZILIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yoksa bu şekildemi http://prntscr.com/ff213r


    Bende bu şekilde çıkmakta yardımcı olabilir misiniz ?
    Dostum kimliğini gönderdin mi? tc kimlik nonu filan gizle şansına açılırsa açılır zaten herkes benim bildiğim aynı şeyi yapıyor kimlik atıyor izlenimlerime göre.

    Bu arada yukarıda sana yazan arkadaş face konusunda oldukça bilgili ve elinden gelen yardımı yapıyor.
  • 02-06-2017, 17:45:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum kimliğini gönderdin mi? tc kimlik nonu filan gizle şansına açılırsa açılır zaten herkes benim bildiğim aynı şeyi yapıyor kimlik atıyor izlenimlerime göre.

    Bu arada yukarıda sana yazan arkadaş face konusunda oldukça bilgili ve elinden gelen yardımı yapıyor.
    Yok kimlik göndermedim fake hesap o yüzden. Nasıl yaparız.
  • 02-06-2017, 17:43:32
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ELFYAZILIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok kimlik göndermedim fake hesap o yüzden. Nasıl yaparız.
    O zaman işin baya zor.doğum tarihini filan o fake hesaba yazdığını memleketini bunları hatırlıyor musun? özellikle sanırım doğum tarihi önemli yıl ay gün olarak o yazdığın..
  • 02-06-2017, 18:41:04
    #7
    Her hesabi açıyoruz isterseniz yazin
  • 02-06-2017, 18:50:59
    #8
    Üyeliği durduruldu
    GolpekCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her hesabi açıyoruz isterseniz yazin
    PM Atar mısın banada ?
  • 03-06-2017, 08:07:10
    #9
    Thunderbolt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba hocam ,

    Giriş yapmaya çalıştıgınızda bu tür 1 yazımı çıkıyor http://prntscr.com/ff20dx

    yoksa bu şekildemi http://prntscr.com/ff213r

    ona göre size pm'den hesabınızın açılması için bilgileri paylaşayım.

    gecmiş olsun ayrica.
    http://prntscr.com/ff213r bu şekilde bir yazı çıkıyor hocam.

    GolpekCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her hesabi açıyoruz isterseniz yazin
    PM atıyorum.