Merhabalar, bundan 2-3 gün önce hesabım güvenlik gerekçesiyle kapatıldığı söylendi ve resim göndermemi istediler. Resimi gönderdim ancak bugün girdiğimde "Hesap Kapatıldı" yazıyor. Profil kişiseldi ve benim için manevi açıdan önemli bir profildi. Tüm tanıdıklar vs. içerisindeydi.
Yardımcı olabilecek varsa gerçekten çok sevinirim, cuzi bir miktarda elimden geldiğince maddi karşılığınıda karşılamaya çalışırım. Gerçekten benim için çok önemli.
Şimdiden teşekkür ediyorum,
İyi forumlar.