Merhabalar,
Normalde ben etkileşim, tıklama bazlı reklam açıyordum bu pixel olayı hk. kafama 2 şey takıldı, sormak istedim.
1-) Facebook pixeli (alısverıs pixelı) ödeme tamamlandı sayfasına koyduğumuzda mı bizden ücret kesilecek?
2-) Diyelim reklamı açtım ben 100 TL lik atıyorum. Hiç dönüşüm çıkmadı facebook benden nasıl ücret alacak? o 100 tl yi dönüşüm olmasa da benden alacak mı? Alacaksa ne anlamı kalıyor bunun?
Cevaplayanlara şimdiden teşekkürlerimi sunarım.
İyi çalışmalar.
Facebook pixel hakkında bilgi sahibi olan var mı?
1
●320