Merhabalar,

Normalde ben etkileşim, tıklama bazlı reklam açıyordum bu pixel olayı hk. kafama 2 şey takıldı, sormak istedim.

1-) Facebook pixeli (alısverıs pixelı) ödeme tamamlandı sayfasına koyduğumuzda mı bizden ücret kesilecek?

2-) Diyelim reklamı açtım ben 100 TL lik atıyorum. Hiç dönüşüm çıkmadı facebook benden nasıl ücret alacak? o 100 tl yi dönüşüm olmasa da benden alacak mı? Alacaksa ne anlamı kalıyor bunun?

Cevaplayanlara şimdiden teşekkürlerimi sunarım.

İyi çalışmalar.