Şikayet Edermisiniz (Önemlidir)
72
●3.605
- 03-05-2016, 23:29:53Deist olunmasın, Ateist olunmasını, başka bir dine mensup olunmasını anlarım eyvallah ama böyle saygısızca tavırları olan insanları görmek bile canımı sıkıyor. Şikayet ettim.
72
●3.605