Konu
Şikayet Edermisiniz (Önemlidir)
03-05-2016, 23:29:53
#13
depresionist
Deist olunmasın, Ateist olunmasını, başka bir dine mensup olunmasını anlarım eyvallah ama böyle saygısızca tavırları olan insanları görmek bile canımı sıkıyor. Şikayet ettim.