• 06-04-2015, 12:33:34
    #1
    Arkadaşlar 10-15 dakikadı facebook ve twitter bende açılmıyor. Bütün siteler açılıyor ama facebook ve twitter'a erişim yok. Sizde de aynı soru var mı? Y0ksa sadece bende mi?
  • 06-04-2015, 12:34:22
    #2
    sadece sende hocam bende çatır çatır giriyor
  • 06-04-2015, 12:38:57
    #3
    Allah Allah, bütün siteler bende açılıyor ama iki site açılmıyor
  • 06-04-2015, 12:40:08
    #4
    hocam yurtdışındasınız galiba belki bulunduğunuz bölgede sorun vardır ?
  • 06-04-2015, 12:40:22
    #5
    Bendede youtube sorunlu tr den girmiyor vpn giriyor


    Sent from my iPhone 5
  • 06-04-2015, 12:46:44
    #6
    Yok İstanbuldayım şuanda. Valla oktaydeniz arkadaşım dedi youtube girmeye çalıştım o da açılmıyor bende. Enteresa VPN nedenyelim, Googleden arıyorum son 1 saati genel bir sorun var galiba.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:46:44 -->-> Daha önceki mesaj 12:45:28 --

    VPN ile giriyorum ancak, bir sorun var gibi.
  • 06-04-2015, 12:47:12
    #7
    Hocam 15 dakkadır bendede sorun var
  • 06-04-2015, 12:47:10
    #8
    Facebook 3 gündür çok ağır işliyor bende, Twitter kullanmadığım için bilmiyorum.
  • 06-04-2015, 12:55:36
    #9
    modemden yasaklamışlardır