Yok İstanbuldayım şuanda. Valla oktaydeniz arkadaşım dedi youtube girmeye çalıştım o da açılmıyor bende. Enteresa VPN nedenyelim, Googleden arıyorum son 1 saati genel bir sorun var galiba.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:46:44 -->-> Daha önceki mesaj 12:45:28 --

VPN ile giriyorum ancak, bir sorun var gibi.