Merhaba !
Hırsızlar her geçen gün yeni taktikler buluyor ,
Bazı arkadaşlar yöneticilerden birini sayfa sahibi rütbesine çıkarmanın çalınma olayını bitirir derken ,
Bazı arkadaşlarda diğer önlemlerin yeterli olduğunu buna gerek olmadığını söylüyor.
Ben Şahsen Bu Konuda Kararsızım .
Sizin Düşüncelerinizi Öğrenmek İstiyorum
Gereklimi ?
Gereksizmi ?
Sayfa Sahipliği Gereklimi ?
1
●342
- 10-11-2014, 15:02:06