Merhaba !

Hırsızlar her geçen gün yeni taktikler buluyor ,
Bazı arkadaşlar yöneticilerden birini sayfa sahibi rütbesine çıkarmanın çalınma olayını bitirir derken ,
Bazı arkadaşlarda diğer önlemlerin yeterli olduğunu buna gerek olmadığını söylüyor.

Ben Şahsen Bu Konuda Kararsızım .
Sizin Düşüncelerinizi Öğrenmek İstiyorum
Gereklimi ?
Gereksizmi ?