• 02-10-2014, 17:21:29
    #19
    designby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biri Hesabına Giriş Yapmış Olabilir
    Bilgilerini güvende tutmak için hesabını kilitledik. Kilidi açabilmemiz için önce lütfen kimliğini doğrula ve şifreni değiştir.
    Bu işlemi tamamlayana kadar hesabın gizli kalacak.

    ---------------------------------------------------------------------------------


    Diyor Hocam Açabilirmisiniz ?
    skype ekleyin hocam bi görüşelim isterseniz.

    r10-cilingir@hotmail.com skype adresim. sadece fotoğraflardan tanıma olduğunda açıyorum ama bi bakmak gerekli genede
  • 03-10-2014, 07:14:35
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende bir adet fake hesap var arkadas tanima kismini gecebiliyorum fakat son olarak kimlik talep ediyo gecerim bu kismi dersen goruselim

    GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 04-10-2014, 21:50:24
    #21
    Misafir
    Benim tc kimligimi istiyor onu acabilirmisin ben vermek istemiyorum.
  • 04-10-2014, 22:24:23
    #22
    yenidata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bir adet fake hesap var arkadas tanima kismini gecebiliyorum fakat son olarak kimlik talep ediyo gecerim bu kismi dersen goruselim

    GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    hocam skype adresimi ekleyin görüşelim.

    m_emre10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim tc kimligimi istiyor onu acabilirmisin ben vermek istemiyorum.
    kimlik mi gönderin diyor hocam ? skype adresimi ekleyin detaylı bi şekilde görüşürüz.
  • 10-10-2014, 23:37:54
    #23
    Günceldir.
  • 15-10-2014, 00:03:11
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Teşekkürler aldığın paranın fazlasını hakediyosun
  • 15-10-2014, 07:31:38
    #25
    NailUzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler aldığın paranın fazlasını hakediyosun
    Teşekkür ederim hocam
  • 15-10-2014, 08:18:42
    #26
    Mesajim bulunsun facebook isi belli olmaz heran size ihtiyac duyabilirim
  • 15-10-2014, 10:47:24
    #27
    SEO_WatchDog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajim bulunsun facebook isi belli olmaz heran size ihtiyac duyabilirim
    Skype uzerinden de iletisime gecebilirsiniz hocam tesekkurler

    GT-I9190 cihazımdan gönderildi