Bende bir adet fake hesap var arkadas tanima kismini gecebiliyorum fakat son olarak kimlik talep ediyo gecerim bu kismi dersen goruselim
GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
hocam skype adresimi ekleyin görüşelim.
Benim tc kimligimi istiyor onu acabilirmisin ben vermek istemiyorum.
kimlik mi gönderin diyor hocam ? skype adresimi ekleyin detaylı bi şekilde görüşürüz.