• 02-05-2014, 16:53:27
    Üyeliği durduruldu
    300k sayfamı kapatim 2 gün sonra açtım sonuç hüsran daha kötü oldu öldü resmen.
  • 02-05-2014, 22:32:53
    hepsini denedim düzelme yok :S
  • 03-05-2014, 21:25:55
    Arkadaşlar ne durumdasınız ? Bir düzelme var mı ? Denemediğim şey kalmadı
  • 03-05-2014, 23:03:21
    bugün dahada kötü durumlar. )) artık herkes ücretli reklam vermeye başladı, facebook hedeflediğine ulaştı heralde.
  • 04-05-2014, 00:36:12
    İnsanların binlerce lira verdiği sayfalar çöp mü oldu şimdi? Bu işin mutlaka bir çıkar yolu bulunmalı.
  • 04-05-2014, 15:48:08
    Kufur Etsem Ban Olurmu r10da Artık bır yerde faceboka saldırmam saydırmam lazım arkadaslar vallaha
  • 06-05-2014, 12:57:31
    https://www.facebook.com/NapakOlekmi.Official


    bu tarz paylaşım atmaya başladım duygusal takılıyoruz artık fb için ama hiti çok düştü sayfaların..


    bir dip not daha ekleyecegim bence hitler %5 artmaya başladı

    iyimi kötümü bilmiyorum ?

    https://www.facebook.com/1Yenibilginizvarx
  • 07-05-2014, 11:23:52
    son durum nedir gençler.
  • 07-05-2014, 11:41:00
    Üyeliği durduruldu
    basket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugün dahada kötü durumlar. )) artık herkes ücretli reklam vermeye başladı, facebook hedeflediğine ulaştı heralde.
    keymaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanların binlerce lira verdiği sayfalar çöp mü oldu şimdi? Bu işin mutlaka bir çıkar yolu bulunmalı.
    dogussonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kufur Etsem Ban Olurmu r10da Artık bır yerde faceboka saldırmam saydırmam lazım arkadaslar vallaha
    KingBoatman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.facebook.com/NapakOlekmi.Official


    bu tarz paylaşım atmaya başladım duygusal takılıyoruz artık fb için ama hiti çok düştü sayfaların..


    bir dip not daha ekleyecegim bence hitler %5 artmaya başladı

    iyimi kötümü bilmiyorum ?

    https://www.facebook.com/1Yenibilginizvarx
    KingBoatman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son durum nedir gençler.
    alternatif bi çözüm var arkadaşlar ;buyrun https://www.r10.net/facebook/1254608-...-farkiyla.html