bugün dahada kötü durumlar. )) artık herkes ücretli reklam vermeye başladı, facebook hedeflediğine ulaştı heralde.
İnsanların binlerce lira verdiği sayfalar çöp mü oldu şimdi? Bu işin mutlaka bir çıkar yolu bulunmalı.
Kufur Etsem Ban Olurmu r10da Artık bır yerde faceboka saldırmam saydırmam lazım arkadaslar vallaha
alternatif bi çözüm var arkadaşlar ;buyrun
https://www.r10.net/facebook/1254608-...-farkiyla.html