basket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bugün dahada kötü durumlar. )) artık herkes ücretli reklam vermeye başladı, facebook hedeflediğine ulaştı heralde.
keymaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanların binlerce lira verdiği sayfalar çöp mü oldu şimdi? Bu işin mutlaka bir çıkar yolu bulunmalı.
dogussonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kufur Etsem Ban Olurmu r10da Artık bır yerde faceboka saldırmam saydırmam lazım arkadaslar vallaha
KingBoatman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.facebook.com/NapakOlekmi.Official


bu tarz paylaşım atmaya başladım duygusal takılıyoruz artık fb için ama hiti çok düştü sayfaların..


bir dip not daha ekleyecegim bence hitler %5 artmaya başladı

iyimi kötümü bilmiyorum ?

https://www.facebook.com/1Yenibilginizvarx
KingBoatman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
son durum nedir gençler.
alternatif bi çözüm var arkadaşlar ;buyrun https://www.r10.net/facebook/1254608-...-farkiyla.html