• 23-04-2014, 14:29:30
    #1
    Merhaba,

    Facebook sayfalarını 2 gün gizleyip daha sonra tekrar yayınca sokunca paylaşımlara olan erişim düzeliyormuş diye birşeyler duydum. Yapan bi kaç kişi ile konuştum bu şekilde sayfaların düzeldiğini söylediler.
    Deneyen arkadaşlar bi düzelme olursa yazsın lütfen İyi Forumlar
  • 23-04-2014, 15:04:18
    #2
    Bende duydum bikaç sayfayı denemeye aldım bakalım ne olacak merak ediyorum bende ctesi yada cuma akşamı açıcam yine
  • 23-04-2014, 15:12:24
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Artık efsanelere kaldı işimiz Klavye'ye 10 el 2 ayak parmağı ile basınca düzeliyor gösterimler
  • 23-04-2014, 15:13:44
    #4
    Vay arkadaş ne günlere kaldık yahu
  • 23-04-2014, 15:15:05
    #5
    Yapan kişiler düzeldi dedi. Sanırm denemekten başka care yok
  • 23-04-2014, 15:16:52
    #6
    Selam,

    Zaten konu başlığı gibi sayfalar ölüyse, gizleyip tekrardan açsakta zarar olmaz. O yüzden denemekte fayda var.

    Birde okuyup, üfletelim .)
  • 23-04-2014, 15:22:39
    #7
    Hizledim bakalım 2 gün sonra açarım ne olacak
  • 23-04-2014, 15:33:55
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    crazyboy14055 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende duydum bikaç sayfayı denemeye aldım bakalım ne olacak merak ediyorum bende ctesi yada cuma akşamı açıcam yine
    sende haber edersen sevinirim hocam... olumlu sonuc cikarsa bende uyutim bari sayfalarimi 2 gün
  • 23-04-2014, 15:35:54
    #9
    Üyeliği durduruldu
    sayfa nasıl gizleniyordu arkadaşlar..