• 12-03-2014, 16:25:09
    #1


    Hindistan'da bir mobil operatör, Facebook kullanımı için sınırsız, günlük, saatlik, haftalık ve aylık olarak para almaya başladı.

    WhatsApp'ın Facebook'a satılmasının ardından akıllara gelen "Acaba Facebook da WhatApp gibi paralı olacak mı?" sorusuna bir yanıt Hindistan'dan geldi.

    Hindistan'da faaliyet gösteren Norveçli telekom şirketi Telenor ait Uninor, Facebook için müşterilerinden bundan sonra kullanım türüne göre günlük 1, haftalık 5, aylık 15 rupi ücret alacak. WhatsApp için tüm kullanıcılardan alınan yıllık 1 dolar ücrete ek olarak Hindistan'da başlatılan bu uygulama, bazı kesimler için önemsiz sayılsa da, şirket uygulayacağı bu yöntemle 1,237 milyar nüfuslu ülkeden yüklü para kazanacak. Hindistan'ın mobil internet kullanıcılarının yüzde 50'si Facebook ve WhatsApp'ı aktif olarak kullanıyor.

    SMS gelirlerine de büyük zarar vereceği tahmin edilen yeni internet stratejisi hakkında mobil operatör yetkilileriyse şunları söylüyor. "Bu planla, internet paketini aşma endişenize son verip Facebook'u keşfedecek, arkadaşlarınız ve ailenizle hep bağlı kalacaksınız."

    veteknoloji
  • 12-03-2014, 19:07:49
    #2
    Paralı olursa şimdiki kadar para kazanamaz merak etmeyin ücretli olmaz
  • 12-03-2014, 20:23:05
    #3
    Keşke ücretli olsada Ergenlerden kurtulsak.
  • 12-03-2014, 20:28:49
    #4
    Bu zaten türkiyede de uygulanıyor. Örneğin turkcell'de aylık facebook kullanımı 3 tl mi ne.
  • 12-03-2014, 20:30:57
    #5
    telekom şirketi internt ücreti alıyormuş facenin aldığı bir ücret uygulamasından söz etmiyor zannedersem yannış mı annadım
  • 12-03-2014, 20:31:16
    #6
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu zaten türkiyede de uygulanıyor. Örneğin turkcell'de aylık facebook kullanımı 3 tl mi ne.
    en son 7-8tl idi
  • 13-03-2014, 01:26:08
    #7
    Başlık Yanıltıcı Mynet ve SDN Gibi Oldu Burasıda Oralarda da Baslıklar Boyle ıcerık Baska
  • 13-03-2014, 04:24:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bu sistem zaten şuan Turkcell'de de yok mu? Aylık sosyal pakete 5 TL'ye üye oluyorsunuz sınırsız facebook ve twitter kullanıyorsunuz. Ekstra data ücreti ödemiyorsunuz böylece. Aynı sistem. Burada parayı facebook değil, mobil operatör kazanıyor. Yanlış bir bilgilendirme olmuş.
  • 13-03-2014, 04:41:45
    #9
    Anasayfadaki "Ücretsizdir ve her zaman ücretsiz kalacaktır." yazısını hatırlatırım