Bu sistem zaten şuan Turkcell'de de yok mu? Aylık sosyal pakete 5 TL'ye üye oluyorsunuz sınırsız facebook ve twitter kullanıyorsunuz. Ekstra data ücreti ödemiyorsunuz böylece. Aynı sistem. Burada parayı facebook değil, mobil operatör kazanıyor. Yanlış bir bilgilendirme olmuş.