• 19-12-2013, 16:46:30
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Birşey gözüme takılıyor son günlerde.

    Bazı sayfalar bir bağlantı paylaştığında şu şekilde görünüyor:


    Bazı sayfalar bir bağlantı paylaştığında ise şu şekilde görünüyor:


    Yanii geniş resimli çıkıyor bağlantıdan çektiği resim. Bu nasıl oluyor acaba?
  • 19-12-2013, 17:01:29
    #2
    Uzun zamandır olan bir şey zaten bu. Verdiğin linkin kaynağındaki resim boyutunu o boyutlarda ayarlarsan seninkide o şekilde çıkar. Veyahut bağlantıyı duruma yapıştırdıktan sonra görüntü yükleden yükleyeceksin.

    Geçi şu ara pek bi anlamı yok. Bağlantılar gösterim almadıkları için
  • 20-12-2013, 03:02:09
    #3
    Resim boyutuyla alakalı. Belli bir boyuttan küçük olursa 1. resimdeki gibi görünüyor.
  • 20-12-2013, 11:40:18
    #4
    Kaynak sayfadaki open graph resim tagında tanımladığın resmin yada böyle bir tanım yapmadıysan sayfadaki referans alınan resmin genişliğinin minimum 400 px olması gerekiyor ben genelde 600 px olarak çalışıyorum resimleri bu yüzden küçük çıkmıyor