Merhaba arkadaşlar. Birşey gözüme takılıyor son günlerde.
Bazı sayfalar bir bağlantı paylaştığında şu şekilde görünüyor:
Bazı sayfalar bir bağlantı paylaştığında ise şu şekilde görünüyor:
Yanii geniş resimli çıkıyor bağlantıdan çektiği resim. Bu nasıl oluyor acaba?