Merhaba arkadaşlar. Birşey gözüme takılıyor son günlerde.

Bazı sayfalar bir bağlantı paylaştığında şu şekilde görünüyor:


Bazı sayfalar bir bağlantı paylaştığında ise şu şekilde görünüyor:


Yanii geniş resimli çıkıyor bağlantıdan çektiği resim. Bu nasıl oluyor acaba?