• 19-11-2013, 20:43:35
    #28
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam.
    Şu anda sohbet kısmında'da bende sorun var.
    İkide bir bağlanılıyor sohbete bağlanılamadı diyor.
    O bende de var bizi mi duydular dersin
  • 19-11-2013, 20:44:31
    #29
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O bende de var bizi mi duydular dersin
    Biri bizi gözetliyor hocam.
  • 19-11-2013, 20:54:35
    #30
    Ben zaten listedeymişim, taa ne zaman yaptıysam haberim yok ama şunu biliyorum ben dili İngilizce yapınca yeni tasarım Türkçe yapınca eski tasarım oluyor.
  • 20-11-2013, 01:11:04
    #31
    Bende de sohbet değişmiş.
  • 20-11-2013, 04:20:56
    #32
    Yanılmıyorsam Şubat ayında 'yeni tasarıma geçmek ister misiniz' şeklinde uyarısı ile geçmiştim. sanki ilk ben geçtim gibi
  • 20-11-2013, 11:06:17
    #33
    benim zaman tünelim bana görünmüyor son 2 gün var gerisi yok sizlerde durum nedir.
  • 20-11-2013, 11:46:24
    #34
    3-4 aydır bu şekilde kullanıyorum memnunum
  • 22-11-2013, 19:47:08
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Az önce de sohbet kısmında değişiklikler oldu. Sanırım tasarım kısa bir süre sonra tamamen değişecek