Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen hocam.
Şu anda sohbet kısmında'da bende sorun var.
İkide bir bağlanılıyor sohbete bağlanılamadı diyor.
O bende de var bizi mi duydular dersin