Arkadaşlar Fb Uygulaması olan varmı hatırlayanlar bilir. eğer olanlar varsa bana pm atabilirmi ? yapanlar yeni sürüm cıkartmayı biraktılar ve ben belki tekrar calışır hale sokabilirim.