Hala elinde FbFisti olanlar
0
●284
- 27-10-2013, 23:18:39Arkadaşlar Fb Uygulaması olan varmı hatırlayanlar bilir. eğer olanlar varsa bana pm atabilirmi ? yapanlar yeni sürüm cıkartmayı biraktılar ve ben belki tekrar calışır hale sokabilirim.
0
●284