Konu
Hala elinde FbFisti olanlar
27-10-2013, 23:18:39
#1
delikurt55
Arkadaşlar Fb Uygulaması olan varmı hatırlayanlar bilir. eğer olanlar varsa bana pm atabilirmi ? yapanlar yeni sürüm cıkartmayı biraktılar ve ben belki tekrar calışır hale sokabilirim.