• 03-08-2023, 00:33:25
    #1
    Son bir aydır gönderilerimde etkileşim düşüklüğü yaşıyorum ve topluluk standartları ihlallerinde yeşil tik işaretli değil. Bunu nasıl düzeltebilirim. Yardımcı olabilir misiniz rica etsem arkadaşlar…


  • 03-08-2023, 00:45:33
    #2
    Facebook uzun zamandır aynı, çoğu kişide de böyle. Bundan sonrada böyle olacak gibi. Link erişimlerini düşürme kararı aldığını duymuştum. Ama bu kadar diplere ineceğini tahmin edemezdim. Yapacak birşey yok bunlara güvenerek iş yapmamak lazım. Bir algoritma değişikliği ile herşeyi altüst ediyorlar.
  • 05-08-2023, 12:44:55
    #3
    mostwonder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook uzun zamandır aynı, çoğu kişide de böyle. Bundan sonrada böyle olacak gibi. Link erişimlerini düşürme kararı aldığını duymuştum. Ama bu kadar diplere ineceğini tahmin edemezdim. Yapacak birşey yok bunlara güvenerek iş yapmamak lazım. Bir algoritma değişikliği ile herşeyi altüst ediyorlar.
    Link erişimleri diplerde. Nasıl bir çözüm bulacağız bilmiyorum. Her şeyi alt üst etti bu değişiklik. Klasik sayfalarda iyiydi fakat yeni nesil sayfa güncellemesi batırdı.
  • 07-08-2023, 05:33:01
    #4
    Allah Zuck un belasını versin hayallerimin katili 😡😡😡
  • 14-08-2023, 02:44:37
    #5
    mostwonder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook uzun zamandır aynı, çoğu kişide de böyle. Bundan sonrada böyle olacak gibi. Link erişimlerini düşürme kararı aldığını duymuştum. Ama bu kadar diplere ineceğini tahmin edemezdim. Yapacak birşey yok bunlara güvenerek iş yapmamak lazım. Bir algoritma değişikliği ile herşeyi altüst ediyorlar.
    arkadaşa katılıyorum.Bu saatten sonra erişimlerin düzeleceğini düşünmüyorum.