Son bir aydır gönderilerimde etkileşim düşüklüğü yaşıyorum ve topluluk standartları ihlallerinde yeşil tik işaretli değil. Bunu nasıl düzeltebilirim. Yardımcı olabilir misiniz rica etsem arkadaşlar