• 03-09-2022, 03:39:44
    #1
    Arkadaslar iki gundur kisit yiyorum reklami acar acmaz.Herhangi bir cozumu olan veya bilgisi olan var mi bu problemi nasil fixleriz ? 1 haftadan belli boyle sorun yoktu surekli bu sekilde devam ediyor.
  • 03-09-2022, 03:42:47
    #2
    evet bende de aynı sorun var 2 gündür yardımcı olun lütfen
  • 03-09-2022, 03:51:14
    #3
    Genelde gece saat 23 ten sonra sorun başlıyor gündüz sorun olmuyor bu sebepten bu aralar reklamı gündüz çıkarsanız sorunla karşılaşmayabilirsiniz. Benim gözlemim bu yönlü.
  • 03-09-2022, 03:53:43
    #4
    öncelikle cevabın için teşekkürler hocam peki sabah kaç gibi düzelmektedir bilginiz varmı
  • 03-09-2022, 09:06:59
    #5
    Bunun sabah çıkmakla akşam çıkmakla alakası yok eşikli şekilde reklam çıktıysanız reklam çıkamanız çok zor
  • 03-09-2022, 12:17:34
    #6
    arifiniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle cevabın için teşekkürler hocam peki sabah kaç gibi düzelmektedir bilginiz varmı
    Genelde sabah 10 dan sonra oluyor
  • 03-09-2022, 12:25:37
    #7
    webibooo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde sabah 10 dan sonra oluyor
    Su anda reklam ciktim ve gene kisit yedim sizde duzelme var mi ?