Arkadaslar iki gundur kisit yiyorum reklami acar acmaz.Herhangi bir cozumu olan veya bilgisi olan var mi bu problemi nasil fixleriz ? 1 haftadan belli boyle sorun yoktu surekli bu sekilde devam ediyor.