• 02-02-2022, 22:18:40
    #46
    Merhaba, demo alabilir miyim?
  • 02-02-2022, 22:19:09
    #47
    Kurumsal Üye
    inno27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bi ***** sitesi kurup r10 da paylaşımını yapar mısınız rica ediyorum olacakları görmek istiyorum da.
    Çok merak iyi değil derim boşuna uzatmayın mesajımıda alıntılamayın sizin seviyeniz beni baya aştı.
  • 02-02-2022, 22:23:33
    #48
    Demo vs var mı denemek isterim açıkçası, hayırlı olsun.
  • 02-02-2022, 22:30:47
    #49
    We ❤️ Youtube
    Farklı bir yerden farklı şeyleri kullanıyoruz envato üyeliğimizide alalım sizden
  • 02-02-2022, 22:33:43
    #50
    Merhaba hocam. Lisans kodunu veriyor musunuz indirdiğinde.
  • 02-02-2022, 22:42:56
    #51
    KadiRJN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı Olsun Hocam.

    Sormak İstediğim Bir Şeyler Var. Aylık Alımlar da İndirme Sınırı vs. Var mı ?

    Bir de Dosyalar İndirilirken Sıra Var mı Yoksa Direk mi İniyor ?
    garajdakivosvos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam. Lisans kodunu veriyor musunuz indirdiğinde.
    Hocam bu sorulardan bende rica edebilir miyim?

    Teşekkürler..
  • 02-02-2022, 22:59:34
    #52
    Ref alımı varsa olurum.
  • 02-02-2022, 23:03:19
    #53
    Üyeliği durduruldu
    @HaYLaZ; @OziyWeb; Olumlu olumsuz eleştirileriniz için teşekkür ederiz.

    Lakin @HaYLaZ; konunu çok uzamasını gerektirecek bir durum yok. Fikirlere açığız lakin ticaret konusunda bu kadar uzaması bence yanlış. Tekrardan teşekkür ederiz.
  • 02-02-2022, 23:03:33
    #54
    Konu sahibi arkadaş kusuruma bakmasın lütfen.