KadiRJN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı Olsun Hocam.

Sormak İstediğim Bir Şeyler Var. Aylık Alımlar da İndirme Sınırı vs. Var mı ?

Bir de Dosyalar İndirilirken Sıra Var mı Yoksa Direk mi İniyor ?
garajdakivosvos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam. Lisans kodunu veriyor musunuz indirdiğinde.
Hocam bu sorulardan bende rica edebilir miyim?

Teşekkürler..