Hayırlı Olsun Hocam.
Sormak İstediğim Bir Şeyler Var. Aylık Alımlar da İndirme Sınırı vs. Var mı ?
Bir de Dosyalar İndirilirken Sıra Var mı Yoksa Direk mi İniyor ?
Merhaba hocam. Lisans kodunu veriyor musunuz indirdiğinde.
Hocam bu sorulardan bende rica edebilir miyim?
Teşekkürler..