inno27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bi ***** sitesi kurup r10 da paylaşımını yapar mısınız rica ediyorum olacakları görmek istiyorum da.
Çok merak iyi değil derim boşuna uzatmayın mesajımıda alıntılamayın sizin seviyeniz beni baya aştı.