slm arkadaşlar ,
kısaca sistemi özetliyeyim,

1- açılan konu başlıkları çok uzun değil 5-6 kelimelik başlık aynı başlığa bir iki adet yeni kelime ile açıklaması ve etiketleri girilerek konu açılacak

2- açılan konulara cevaplar girilecek ki bu cevaplarda 10 kelimelik falan olacak

3- bu işlemler sisteme açacağınız farklı kullanıcı isimleri ile olacak

-> sistem çok basit , kullanıcı açmak çok basit , çok hızlı şekilde içerik ekleyebilirsiniz.

Örnek : 10 kullanıcı açılacak , her kullanıcıdan 10-20 konu açılacak , çaprazlama diğer kullanıcılar bu konulara cevap verecek.

fiyatlandırma ve çalışma şartlarınız için pm atınız . 2-3 farklı arkadaşla çalışabiliriz.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 25-12-2012 mesaj 00:31:17 -->-> Daha önceki 24-12-2012 mesaj 23:46:41 --

iki arkadaşla anlaştık, şimdilik yeter. tekrar ihtiyaç olursa bilgilendirme yapacağım. teşekkürler