slm arkadaşlar ,
kısaca sistemi özetliyeyim,
1- açılan konu başlıkları çok uzun değil 5-6 kelimelik başlık aynı başlığa bir iki adet yeni kelime ile açıklaması ve etiketleri girilerek konu açılacak
2- açılan konulara cevaplar girilecek ki bu cevaplarda 10 kelimelik falan olacak
3- bu işlemler sisteme açacağınız farklı kullanıcı isimleri ile olacak
-> sistem çok basit , kullanıcı açmak çok basit , çok hızlı şekilde içerik ekleyebilirsiniz.
Örnek : 10 kullanıcı açılacak , her kullanıcıdan 10-20 konu açılacak , çaprazlama diğer kullanıcılar bu konulara cevap verecek.
fiyatlandırma ve çalışma şartlarınız için pm atınız . 2-3 farklı arkadaşla çalışabiliriz.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 25-12-2012 mesaj 00:31:17 -->-> Daha önceki 24-12-2012 mesaj 23:46:41 --
iki arkadaşla anlaştık, şimdilik yeter. tekrar ihtiyaç olursa bilgilendirme yapacağım. teşekkürler
Post işi için arkadaş aranıyor
0
●205